בין אם מדובר בלוגו, צבעים או עיצוב אתר, מיתוג מינימליסטי הוא סגנון עיצוב שמשאיר מקום לנשימה. הוא לא מוותר על עומק, אבל עושה זאת בעדינות, בפשטות, ובקווים נקיים.
עיצוב מינימליסטי, עדין ונקי שם דגש על מה שחשוב באמת, בלי הסחות דעת, בלי עומס, ובלי לנסות “למלא שטח”. הוא מייצר נוכחות רגועה, בוטחת ומדויקת, ומעביר מסר ברור: העסק הזה יודע מי הוא, והוא לא צריך לצעוק את זה.
מותגים שעובדים בצורה הזו לרוב משדרים תחכום, סדר וניקיון. זה לא אומר שהם משעממים, להיפך. דווקא בתוך הפשטות, אפשר להעביר אמירה מאוד חזקה.
היתרון הגדול של מיתוג כזה הוא שהוא מחזיק לאורך זמן. הוא פחות תלוי בטרנדים, קל ליישום בכל פורמט (מהאתר ועד לרשתות), והוא מאפשר לעסק להשתנות מבלי לשבור את השפה הוויזואלית.
אם אתם מרגישים שהמיתוג שלכם “צועק” מדי, או פשוט לא מרגיש מדויק, אולי מה שאתם באמת צריכים הוא פחות רעש ויותר שקט גרפי.
מוזמנים ליצור איתנו קשר לשיחת היכרות, ומשם נבין האם יש לנו בסיס טוב לעבוד ביחד, לחצו כאן.